home inicio      sitemap sitemap      ? info      contacte contacte
ESTILOS DE DANZA SHOPS ESCUELAS DE BAILE ZONA URBANA CURSOS EVENTOS SHOWS SERVICIOS

BUSCAR EVENTOS

Tipo de evento


Título del evento


Localidad


Estilo de danza


ALTA EVENTO

Si deseas añadir un evento, fiesta, campeonato o espectáculo relacionado con la danza, dalo de alta.

Solo tienes que rellenar un pequeño questionario.

REGISTRATE

Y recibirás Información sobre ofertas de trabajo, espectaculos y cursos...

Usuario:

Contraseña:

Has olvidado el nombre de usuario o la contraseña?

Objects in mirror are closer than they appear


Datos del evento:

Tipo de evento: Espectáculo
Entidad promotora: Mercat de les Flors
Título del evento: Objects in mirror are closer than they appear
Dirección: Mercat de les Flors
Localidad: Barcelona
Web: www.mercatflors.org
Fecha de inicio: 15-01-2009
Fecha de finalización: 17-01-2009
Fecha de límite de inscripción: 00-00-0000
Tipos de baile:

- Danza Contemporanea
- Danza & Interpretación


Descripción del evento:

Salva Sanchis

Objects in mirror are closer than they appear
Objects in mirror are closer than they appear, un espectacle sobre la ubicació de la identitat, se serveix de la perspectiva de la dansa contemporània per examinar les connexions entre abduccions alienígenes, experiències extra corpòries, casos clàssics d'impostors i els últims avenços en ciència neurocognitiva.

Salva Sanchis, coreògraf i ballarí català resident a Brussel·les, es va graduar amb la primera generació de PARTS l'any 1998. D'aleshores ençà ha coreografiat la seva pròpia obra i l'ha presentada arreu d'Europa. Juntament amb Anne Teresa de Keersmaeker, ha coreografiat també les peces Desh i A Love Supreme. A més a més, ha estat coreògraf convidat a la companyia Rosas i professor convidat de tècnica de la dansa i improvisació a PARTS. A banda de tota aquesta activitat, també exerceix com a professor de tècnica de la dansa en diverses escoles i companyies, tant a Bèlgica com a l'estranger. Aquesta és la seva quinzena producció com a coreògraf.



Volver
Copyright 2007 © Barcelona Dance Publicidad | Links | Política Cookies | Política de Privacidad | Aviso Legal                 Designed by GMEDIA